عرضه تسهیلات برای سرمایه گذاری خانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 112
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

تسهیلات به عنوان یکی از خدمات ارائه شده جهت تسهیل در امر خرید خانه صورت می گیرد تا مشتری بتواند خانه مورد نظر را با توجه به بودجه کمی که دارد خریداری نماید و این تسهیلات مسکن به عنوان یک مبلغ کمکی جهت جبران کمبود بودجه مورد نظر می باشد.

گاهی تسهیلات به منظور افزایش قدرت خرید برای برخی از خریداران تلقی می گردد و این مبلغ وام به عنوان یک مبلغ اضافی در نظر گرفته می شود تا کمبود هزینه موجود را جبران نماید و خریدار بتوان خانه مورد نظر خود را به شکل انتخابی خریداری نماید.

اگر خرید خانه با مقدار تسهیلات و یا وام مسکن افزایش پیدا کند و نتیجه آن تحرک در بازار مسکن باشد در نتیجه خرید و فروش بیشتر شده و ساخت و ساز نیز در زمینه مسکن بیشتر خواهد شد و از این رو واحدهای نوساز نیز با تعداد بیشتری معامله می شوند و از تعداد واحدهای مسکونی نوساز خالی کم می شود.

اگرچه که تعداد متقاضیان دریافت وام برای خرید خانه به دلایل مختلفی کم شده است و یکی از این دلایل که مورد بررسی قرار گرفته میزان بالای سود بانکی در این زمینه می باشد از این رو فعلا رکود بر بازار مسکن و خانه حاکم می باشد و سرمایه گذاری در این بخش به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده است.

کلمات کلیدی: متقاضیان دریافت وام، خرید خانه، سود بانکی، رکود بازار مسکن، بازار مسکن و خانه، واحدهای مسکونی نوساز، ساخت و ساز مسکن، واحدهای مسکونی، وام مسکن، تحرک بازار مسکن




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com